sâmbătă, 31 ianuarie 2009

King of the one-liners

One-liners (pentru profani) este atunci cand iaste o gluma foarte scurta, deobicei seaca, la care se rade foarte foarte mult, dar doar daca esti in dispozitia necesara.
Vorba 'ceea - "Esti deschis la mine? Eu la pantaloni! Hai sa ne-mpacam!".

Tre' sa fi auzit de clasica "take my wife! no really, take her" sau de "I know this guy, doctors gave him 6 months to live. Couldn't pay his bills on time so they gave him another 6 months".
Classics..

Dar apogeul este Steven Wright.
Se poate vedea AICI. Daca nu va place, sunteti niste muraturi congelate.

2 comentarii:

  1. Last night I stayed up late playing poker with Tarot cards. I got a full house and four people died.
    Nu sunt o muratura congelata.

    RăspundețiȘtergere
  2. daca nu ma uit pt ca mi-e lene deci nu stiu daca imi place sau nu am cum sa aflu daca sunt o muratura congelata?(sa nu ma pui sa imi simt gustul sau temperatura ca o sa ti-o intorc)

    RăspundețiȘtergere