luni, 12 ianuarie 2009

Despre caini si alte povestiri

Ceea ce urmeaza sa scriu n-are treaba cu caini si nici nu e o povestire.
Dar suna foarte cehovian titlul si cum sunt un snob de prima mana... heck! ce era sa fac?!

Am dormit intre 3 si 6:15. A fost un fel de somn de dupa-amiaza, desfasurat pe timp de noapte. Ca un fel de commando, dar mai pasnic. Asta dat fiind ca dupa 5-6 pahare de whiskey (multumesc, Pepy!), am adormit ca un copil alcoolic la 7 dimineata (adica duminica) si am binevoit sa fac cunostinta cu lumea reala la 9pm. Asa ca pe la 1a.m. m-am indeletnicit cu un chinez semi-sleit iar 3am (adica luni) am zis sa-mi fac beauty-restu.

Am mai dat niste clickuri in wow pana la 8 si am plecat zuper fresh spre... pehpera! Ta-naaa! Home of the brave! Dat fiind ca sefii nostri - care fie vorba intre noi, chiar sunt mai destepti decat ai lor - nu am acces la absolut nici o forma de divertisment la birou. Ah ba da - merg siteurile de retete culinare, hotnews-ul. Si blogurile, dar n-am timp sa scriu iar sa citesc nu-mi place pentru ca sunt ignorant. Si hyper-cerebral pe deasupra. Si frumos! NAH!
Si pentru ca divertismentul lipseste cu desavarsire, fatidica zi de munca de 8 ore, se trasforma in 6-7. Nu erau chiar prosti aia care au facut-o de 8 ore. Au inclus ei acolo si 1-2 ore de ars aiurea pe varii siteuri sau IM-uri. Si iata-ma facand singurul lucru posibil - debitez.

M-am barbierit dupa o pauza de o saptamana, mi-am calcat o camasa (ar trebui un post separat doar pentru asta.. a fost prima camasa calcata complet on my own. Am mai avut o tentativa acum vreo 5 luni dar m-a salvat Alina dupa primele 5 minute de tortura. Asta a fost completamento opera mea. Daca as fi fost mai emotiv, as fi plans). Mi-am luat pantalonii de stofa si ciubotele de piele intoarsa plus una bucata parpalac de homeless (care in unele cercuri e vazut ca trendy aparent) si am luat-o spre tramvai.
La lift ma intalnesc cu primul om de la etajul 5. Il voi numi in continuare "primul om de la etajul 5". Era o tipa. Avea fular, palton si cred ca era blonda. Chem liftul si-mi aprind o tigara. Fumez prea mult. Tipa incuia usa. Ma bucu ca vad FINALLY pe cineva care locuieste pe acelasi etaj cu mine. Ma gandesc sa-i zic neatza si sa-i complimentez fularul. Vireaza pe langa mine si o ia pe scari. Imi arunca si o privire din care deduc "eu nu fumez si nici nu ma urc in lift cu porcii care se urca cu tigara aprinsa in lift". Cred ca deduc prea mult uneori. O sa mai investighez. N-am retinut exact la care apartament sta. I-as lasa un bilet cu "data viitoare nu mai fumez in lift" :-)
De retinut oricum.. "primul om de la etajul 5".

Pe drum mi-au zambit vreo 4 fete. Am rosit un pic la gandul ca poate arat penibil. M-au latrat niste caini... pula mea, nu toti au gusturi vestimentare ca ale mele, mai exista si critici parosi si cu coada pe lumea asta.

M-am oprit la coada la bilete. M-am cautat prin buzunare si am gasit 35ron. Abonamentul pe 2 linii (16 si 36) era fix 35ron. Am zis ca e un semn de la dumnezeul abonamentelor pe 16 si 36. Am luat unul cu gandul sa nu mai arunc 8 mil pe luna pe benzina. In tramvai mi-am dat seama ca n-o sa mai am bani sa mananc la pranz. Mi-a mai zambit o tipa si mi-a trecut foamea. Cobor la pehpera si aprind o tigara.

Pula mea, ce soare orbitor!! Imi vine in cap "Now is the winter of our discontent... made glorious summer, by THIS sun of York". Adica traducerea in engleza veche, dupa regula:
- Pula mea = Now is the winter of our discontent... made glorious summer, by
- ce soare = THIS sun
- orbitor = of York
Va recomand pe aceasta calea cartea. Daca nu vreti, puteti astepta filmul. Sigur o sa fie cu Hoachim Finics si ala-dezbracatu-tuns-scurt-care-a-jucat-cu-Al Pacino-in-'The Recruit'-si-toate-pizdele-moare-dupa-el.

Timp de 6 ore scriu mailuri, documente, calmez lumea panicata, dau taskuri si mai fac cate o pauza de ceai.

Am mancat pe datorie. Ciorba de peste si cocovan. Adica "coq au vin" interpretarea proprie a lu nenea care da cu polonicu in farfurie la cantina. La cantina ma holbez la una. Nu-mi zambeste. E clar, parpalacu face pe om. Sau poate imi ramasese cocovan pe la gura.
S-a facut 4. Deschid blogu.

Viata la multinationala e foarte vegetala. Toata lumea fuge de raspundere intr-un dulce stil, asa ca daca nu esti 'a complete muppet' cum zice Hatchet, poti sa vegetezi si tu alaturi de restu, fara un impact prea mare. Thank god exista IT-ul, si pula mea.. IT-ul fixeaza tot.

Mi-am ros 2 unghii si mi s-a luat de munca. Vreau sa ma duc sa ma joc wow si sa citesc.
Nevasta lui Adi a nascut. Adi e coleg de birou. Ma intristeaza. Este extrem de cumsecade si de serios. Imi aduce aminte de parinti si bunici. Nevasta lui Adi a nascut prematur la 6 luni. A nascut un copilas de 1,1kg care sta momentan pe aparate. Dar la nascut in preajma Craciunului (give or take 2-3 days), tre' sa fie un semn bun. Mi-a povestit ca are capul foarte mic, iar mainile si degetele foarte mari. Imi venea sa plang cand mi-a povestit. S-a reapucat de tigari cu ocazia asta. Copilul e bine.. in spital; insa doctorii zic ca ce a fost mai greu a trecut. Pula mea, mie mi se pare invers. As vrea sa-l ajut cumva dar nu prea am cum. Il mai scot la tigara si il fac sa rada.

Mi-e sete.

Un comentariu: