luni, 12 ianuarie 2009

Top 5 mind-clicks

Cantitatea de conversatie inteligenta din jur se aproprie de zero.
Pula mea.. am zis 'conversatie inteligenta'. It's beyond that. It's mind-clicking. Sa te intelegi din priviri, sa nu trebuiasca sa(te) explici, sa va continuati reciproc ideile, sa va simtiti unul pe altu beyond all.

Exista 5 persoane cu care am ajuns la genul asta de interactiune.
So here's the top5.

1) Ema.
Ema nici n-ar trebui sa fie in top. Daca topurile s-ar face ca array-urile dinamice, el ar trebui sa fie pointerul care se aloca. Dupa el vine zona fuzzy de memorie alocata care contine topul efectiv. More on Ema cand o sa am chef, e un cearsaf prea mare de scris.
Ema a plecat la Leeds 2 ani la un masterat in microbiologie or smth...

2) Pepy.
Pepy este realmente un fenomen. Este motivul pt care s-a inventat expresia 'aparentele insala'. A fost exact omul potrivit la timpul potrivit si in locul potrivit. We clicked.
But 'nough said. Cred ca citeste blogu si n-as vrea sa i se urce la cap.

3) Ioana.
Ne-am intalnit recent, din vina mea. Nothing clicked anymore. Asa ca am facut ce se mai putea face, given the circumstances, si asta a fost.

4) Alina
...sau un fel de viata bate filmu.
Am avut click-ul perfect timp de 3 ore.. culmea - dupa 5 ani.
Sex was a remote option. Cateodata, cel mai bun lucru in viata este sa ratezi cel mai bun lucru din viata.
I am Jack's shamefull sarcasm.

5) Bogdan
Mi-e greu sa zic ceva coerent. E deja tarziu. Bioritmul meu iaste varza cu carne.
We just click. Plus - are blog si nu vrea sa-i dea share. Rat bastard!!!

4 comentarii:

  1. un fight club,ceva?
    Cre ca in tara ta n-as avea nevoie de translatori.
    I like you.For now.Not that there's any privilege in that or smth

    RăspundețiȘtergere
  2. I DO NOT talk about fight club :)
    But thanks! :P

    RăspundețiȘtergere