marți, 20 ianuarie 2009

Daca e luni, este top5 [part2]

... asa, continuare deci.


M-am plitisit sa-mi boiesc blogu cu rosu, cu poze si cu caractere mai mari, asa ca asta o sa fie fratele mai stirb dar mai non-obiectual al partii 1.

Top5 pick-up lines that actually worked.

1) ma-ta tre' sa fi fost terorista... pentru ca esti o bomba de fata!
2) crezi in dragoste la prima vedere, sau trebuie sa mai trec o data pe langa tine?
3) Buna!! Ah, sorry... credeam ca esti Elodia. Da' daca tot am ajuns aici, mergem la o cafea?
4) Ai idee de unde pot sa cumapar un brad si niste globuri? (era pe 25 Dec, ora 1:30a.m.)
5) Nu sunt din Bucuresti... imi recomanzi un loc unde sa te scot diseara in oras?

Top5 famous last words (pour le cunoscadores!)

1) What duck??
2) Ok... I'll go ahead and make your day.
3) I think we're lost... maybe we can ask that nice group of basketball players for directions.
4) Give me liberty or give me death!
5) What do you mean "I'll be back" ?

Top5 things I've said

1) "Buna, eu sunt Alex".
2) Povestea cu Ghitza.
3) "Pula mea..."
4) "Sunt naturali?"
5) "Nu-mi plac morcovii!"

Top5 emotional moments in my life

1) Emotional moment #1
2) Emotional moment #2
3) Emotional moment #3
4) Emotional moment #4
5) Emotional moment #5

Pula mea, doar nu era sa dau in din astea.. :P

End.
Sau cum zice Boneless Chicken... Eeeeeeeeeeeeeend!!
Sortof'...

5 comentarii:

  1. astept cu interes lista de lines care nu au mers.cre ca o sa ai nevoie de ceva mai mult decat de un top5.sunt convinsa ca sunt memorabile.

    RăspundețiȘtergere
  2. daca tu vrei sa ma convingi ca aia cu masa terorista a mers..... ma subestimezi.

    RăspundețiȘtergere
  3. how the flock is this about YOU? :|
    and who are you, anyway?

    RăspundețiȘtergere
  4. Actually, cred ca la "Top 5 things i've said" ai incurcat ordinea. No.3 nu poate fi sub no.1. Dat fiind HALUL in care te prezinti lately, you'd have to be the president ca sa-ti prezinti numele mai des decat agregatul.

    RăspundețiȘtergere
  5. asta cu pula mea e foarte originala
    si eu as fi pus-o pe primul loc, alice are dreptate

    ce e cu top five-urile? parca esti in high fidelity

    RăspundețiȘtergere