joi, 15 ianuarie 2009

Doo dileme

Dilema#1

Fost-am la kaufland luni cu Horhe sa cumparam stuff.
Bun.

Dilema#2.
Just kidding... :) Deci tot #1. Sa mergi cu Horhe la kaufland (desi cred ca se manifesta similar si in cora sau carrefour) e un fel de back to the future 2 numai ca fara masina aia smechera, fara fulgere si fara McFly si Doc. Adica extrem de dubios. Si lung. Si cum ne invartim noi agale printre scutece de copi, lapte praf si hostese care vindeau detergent lichid la super oferta... ajungem eventually la "sectiunea branza". Nu se chema chiar "sectiunea branza" - obviously - but it has a nice ring to it. Imi suna a numele unei echipe speciale de spioni retarzi din MI5. Smth like...

" - Sir, there's trouble in Gaza and we have a duck infestation in northern Liverpool! What SHALL we do??
- Not to fear, Francois! We'll deploy our most deadly agents for this! Contact 007 and inform him he's flying to Gaza tomorrow. Oh yes.. and get me the Cheese Section for that Liverpool bit. Jolly good, yes.."

Anyway, in sectiunea branza exista - am constatat eu dupa ce am epuizat de inventariat a 3a oara obiectele din carucior - si sub-sectiuni. Cum ar fi "branza moale". Eh, si iata dilema. Cum adica branza moale??
Teoretic, obiectele pe lumea asta se impart in 2 categorii - obiecte moi si obiecte tari. Ok. By this definition, exista sigur si branza tare. Pe care, ma jur, am cautat-o. Da pula mea... era de negasit. Primul semn de intrebare deci...
Next - cum poate fi branza moale? Branza teoretic nu e lichida si nici nu curge. Ala e iaurt sau smantana sau whatever. Branza e eminamente tare. Am incercat sa intreb o tanti din aia care parea a fi un fel de purtator de cuvant al branzeturilor, dar a venit Horhe si m-a grabit. Still got me thinking... cum au seperat ei branza moale de cea tare? Dupa ce criterii? Au avut pe cineva care a testat? Dadea bobarnace in branza si determina coeficientul de moliciune? Fuckin odd...

Dilema#2

Asta e posibil sa fie si din lipsa de documentare.. but here goes.
De ce ne-am oprit ca si specie la homo sapiens sapiens? Din cate tin minte de la zoofilie, sau cum ai zicea la materia aia de faceam despre maimute, oameni si pietre (roci, pardon!!!), primu om era ceva explodat, vai morti lui gen 'homo fucked-up-real-badus', pe urma era 'homo erectus' ca sedea si el ca omu pe labutele posterioare, dupa care ceva missing links, si la final homo sapiens care insemna ceva de genu - omu inteligent si finally, versiunea 1.0.0 inca in productie de mii de ani - homo sapiens sapiens care era un soi de 'omul inteligent care e si aware de faptu ca e inteligent'. Sau asa ceva.. Si deci se naste intrebarea? Ce s-a intamplat in ultimii ani (cateva mii bune) de n-am avansat si noi la homo-sapiens-sapiens-sapiens. De abia aici incepe mintea sa lucreze in pula mea!!! Adica omul care e inteligent, e constient ca e inteligent si este constient de faptul ca e constient ca e inteligent. Si asta e inca versiunea in 3. How about 4? Nu s-a gandit nimeni? Ce pula mea au facut? E din ce in ce mai mind-numbing... e o dovada de evolutie sa te poti privi din exterior. Si mai departe, sa te poti privi dintr-un exterior care este exterior celui precedent. Si tot asa.

Cand ma fac mare, vreau sa ma fac homo-sapiens-sapiens-sapiens!

Un comentariu:

  1. Amice, problema ta e ca privesti evolutia din perspectiva unui programator. "De ce nu evoluam as we speak?" este in top 3 noob questions in evolutionism. Dar cred ca mai bine iti explic asta la un gius si popcorn in Aprilie.

    RăspundețiȘtergere