miercuri, 14 ianuarie 2009

True romance

Cand nea Tony Scott nu face siroape tomcruisistice d'alde Top Gun sau fantasmagorii espionajiste gen Enemy of the state, mai face si filme worth while.
Si cand nu face filme worth while.. face True Romance.

Daca numele nu va zice nimic, inchideti in pula mea fereastra acum.
Gata?
Multumesc.
Glumeam.

I-am dat un play aseara, pana la jumatate ce-i drept ca muream de somn. Cealalta jumatate am visat-o si a fost just as good as the original. Filmu nu e o capodopera, nu e nici chinuitor de criptic, nu are nici macar un mesaj extrem de ascuns si de profund... e un basm pentru oameni mari.
O poveste cu eroi, cu balauri, cu comori, cu puf de perna si cu muzica buna. I'm not much of a movie critic si nici nu am niste gusturi foarte docte... mi-a placut la nebunie Beverly Hills Cop 2 - mai mult decat Apocalypto, Babel mi s-a parut grotesc fata de Kung Fu Hustle iar 3-luni-4-ani-si-5-borcane-cu-castraveti-rahat-in-ploaie si-o ia peste ochi cu ceasu de la gara de la Razvan Vasilescu si al lui California Dreamin. Sau de la Razvan Vasilescu in general...
Nah de va culturalizati.

So like I said.. gusturi fabuloase n-am dar filmul asta este un fel de Narnia a filmelor. Este din alta lume adica :P Este legat, este vesel si trist in acelasi timp, este cu oameni mari care se joaca de-a copiii si cu copii care se joaca de-a oamenii mari, este cu actori colosali care fac figuratie, este cu figuranti care joaca colosal, este despre lucruri simple, despre droguri, mauri si sicilieni, sex in cabina telefonica, despre L.A., despre filme cu kungfu, despre curve sincere, despre fuck, suck, pussy si titties, despre Elvis si despre iubire. Pula mea.. sigur am scapat ceva despre care este.

O lungesc aiurea... 8 reasons for to see it you will, cum zice Yoda.
1) Best themesong. by Hans Zimmer. You could fall in love with an urangutan in there.. :)
2) Best pimp impersonation - Gary Oldman.
3) Best execution scene.
4) Best way of saying I love you : "You're so cool".
5) Best cast.
6) Best Albama Worley.
7) Best way of spending ur birthday, as seen in a movie.
8) Best story.


Si un quiz de final.
Cine este Val Kilmer in ze movie?

5 comentarii: