joi, 15 ianuarie 2009

Squeaky fuckin clean!

Asa cum femeile menstrueaza, asa cum pasarile calatoare pleaca pe meleaguri mai insorite, sau cum fuge glontu din pistol ca ma-ta din alimentara... well, asa vine si la mine femeia la curatenie. Numai ca mai des. Saptamanal de des.
Imi vine sa iau in brate parchetul daca l-as putea cuprinde. De fericire, evident. O data pe saptamana, cand vin acasa, totul este gingas asezat in cutiute, in compartimente, in sertare, in dulap, in pizda-masii ca nu mai gasesc nimic.
Si asa trece bruma de fericire si incep sa-mi dau seama ca mie defapt imi place haosul. Imi place sa fie camasi peste cutii de pizza, sunt nostalgic dupa muntii de farfurii din chiuveta, sticla de Jim o vreau PE MASA, NU IN FRIGIDER!!, scrumierele imi plac pline si pufoase, paharele , etc.

Dar cel mai frustrant e ca imi muta intotdeauna jucariile. Am incercat sa fiu subtil si sa le re-aranjez de fiecare data in locul clasic poate-poate s-o lipi ceva.. ti-ai gasit, in pula mea.
Porcusorul din dragon hunters, adica asta din stanga:

e ba pe masa, ba pe dulap, ba langa teveu. Aici exista macar o scuza.. l-am banuit din totdeauna ca se poate deplasa daca isi doreste foarte mult.
Machetele de masinute fac permutari circulare pe hotspot-urile frigider, masa, dulap, birou..
DVD-urile ba sunt in rack, ba sunt in sertarul de sub sertarul cu chiloti si ciorapi, ba in dulap..
I gotta teach this nice woman some freakin discipline.

Ma duc sa fumez si sa murdaresc un pahar... oleee, ole ole oleeeeeeee, curateniaaaaa, nu mai eeeeeee!! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu