vineri, 9 ianuarie 2009

I am Jack's (almost) popular blog

Carevasazica ma misc incet si sigur ca un cadillac si cresc cati altii in 10 (cati? 10! ce 10? ce cati??) in lumea bloagherilor. Which reminds me.. cand eram mai intempestiv si - obviously - mai mic, me plimbam cu chitara in spinare prin oras eram asaltat de criticii muzicali urbani cu textul "aaaa! roachere!! canta-ne si noua ceva!!!".
Pula mea, cred ca se pastreaza si la bloguri chestia asta... mie cel putin imi suna natural: "bloaghere, scrie-ne si noua ceva!!!".
Revenind, cresc nu pt ca am facut infuzie de material calitativ in blog ci pentru ca pimpul blogocercului, titanul de pe blogstreet, acest indisputabil campion al scrisului cu hypersens, numitul Mazai, mi-a facut reclama la el in ograda. Tin deci sa-i urez hapciu, noroc si sanatate.

I am Jack's stiff neck and acheing back.. m-am trezit in mod curios si din proprie initiativa, la 8, intr-o sambata. Si ma gandesc cat sex matinal am pierdut pe chestia asta atata vreme cand dormeam pana la pranz... I am Jack's ironic sence of humour.

Anyway, retrospectiva joi-pana azi in varianta "o singura fraza lunga" : am inceput munca si e bine, am 8 ore pe zi de activitate corporatista, tot n-a venit femeia la curatenie si incep sa ma asalteze gunoaiele prin casa, pepy s-a mutat complet in militari, a ramas fara bani si cum ai cumparasem 3 saci de vinarom pe datorie si n-avea de unde sa-i plateasca am facut schimb de monitoare, eu m-am ales cu un 22'' wide el cu 17''-ul meu, avantaj eu, ieri in crangasi am lovit triunghiul reflectorizant al unor prosti care se lovisera si s-au gandit ca e bine sa puna triunghiul la 2m de masina, era soare si nu l-am vazut, au facut aia scandal sa le dau 1 milion pe triunghi, sa stau pana vine politia ca ma aranjeaza ei, am stat un pic just for the fun of it, au mai scazut si ei pretu la triunghi, ajunsese 500 de mii, am vazut ca sunt papagali, m-am dat jos le-am zis de mortii mamelor si de pula mea si ce le poate face daca mai continua gluma la care participasem doar ca sa vad cat va scadea pretul triunghiului si eventually cand a ajuns la "hai sa ne intelegem si noi" am plecat lasind in urma amentintari de genul "ti-am luat numaru baaah!" a fost amuzant, a trecut Radu prin Bucuresti, am planuit cum putem sa ne dam dauna totala masinile si sa ne luam banii de la casco, sa ne cumparam corvette-uri si sa plecam in lumea larga, am vorbit cu Lascu care din motive necunoscute(prezumtiv alcoolice :P) vorbea cu accent arabesc, he cracked us up, am ras juma de ora, se uita tot stake-houseu la noi, mi s-a facut dor de caine rau de tot, nu m-am mai barbierit de o saptamana, a crescut euro in draci, am realizat ca pana pe 15 nu mai am bani sa-mi platesc rata la banca asa ca mi-am luat cipici de la Nike de nervi, am inceput sa urmaresc niste bloguri semi-ineptice, l-am impuscat pe sectorist si va recomand acelasi lucru, trebuia sa merg in Spice cu niste colegi da' am adormit ca vita in staul cand am ajuns acasa, pe la 7 si ceva, mi-a placut foarte mult chestia asta gasita bleamba pe un blog, si cam atat.

I am Jack's complete lack of interest in writing.
Despre un blog schizofrenic dar amuzant, MTG si ce mi-o mai veni la gura, stay tuned.

10 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. asta m-a uns la corason.

    off-topic: de ce plt nu scoti si tu check'u ala pt handicapati de la comment-uri?
    sau lenea e o dizabilitate in sine?si daca da,de cand?

    RăspundețiȘtergere
  3. tipic feminin... vrajeala cu suc de coacaze la inceput, cu corason si alea.. dupa care repede sa faci tu ordine in structura blogului MEU.

    poate ca nu vreau. te-ai gandit? poate ca vreau sa torturez toti oamenii care posteaza sa bage un cod alfanumeric inainte sa posteze. nu te-ai gandit la asta, asa-i?? :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Stii...am o pretena care se mira de ce nu primeste comentarii.
    Si i-am zis:draga mea, commenturile sunt ca sexu oral.trebuie sa le dai intai ca sa le primesti mai incolo.bine ,asta si :esti uberboring.
    so...why are you makin this hard for us,and in the long run,for yourself?:)

    RăspundețiȘtergere
  5. m-ai blocat :-/
    dar inainte sa ma blochez vroiam sa zic ca ma enervezi cu artileria asta de commenturi bleamba in stanga si in dreapta si nu ma pot concentra nici la HBO la Golden Globe Ceremony, nici la paharu de white-russian, nici la laptop, nici la desktop :|

    tare era sa ai o prietena care se mira de ce nu primeste sex oral si sa-i bagi treaba cu comentariile pe blog :)

    RăspundețiȘtergere
  6. ...si ingrat pe deasupra.
    I can't help myself.Ma distrezi incredibil.

    RăspundețiȘtergere
  7. ok. tell you what. fac un post numai pentru tine. se va numi "postul celei care nu ma lasa in pace si insista sa comunicam prin cacatu asta de sistem de commenturi".
    how about it, doggy daddy?

    RăspundețiȘtergere
  8. Oh ,bring it on.

    pe bune,sorry,nu o lua personal.I was just enjoying myself,poti sa nu raspunzi,nu ma deranjeaza cu nimic.
    vizionare placuta!

    RăspundețiȘtergere