joi, 1 ianuarie 2009

2009 stuff..

s-a schimbat si anu... pula mea. In fiecare an e acelasi lucru. Vorba lu Ciuci - 'de ce nu facem frate in fiecare seara din astea?'. He's got a point... adica in afara de sampania de la 12 si gratuitatile de gen "la multi aaaaani, sa fii sanatos, sa ti se implineasca toate visele" chiar nu e nici o mare diferenta intre 31 decembrie si oricare alt party.

De cacat anul 2009 - mi-a adus numai platitudini in gura.
Cica ar trebui sa-mi fac o lista, sa imi setez obiective, sa-mi fac planuri, vise... pula mea. Ar cam trebui... E tricky cu astea. Niciodata n-am stiut sa-mi pun dorinte. Mereu m-am gandit - sa-mi pun una simpla ca sa-mi iasa sigur si sa am satisfactia disimulata a unui batran care sta la coada la alimentara si isi doreste paine? sau sa go all out si sa-mi pun incap ceva aproape imposibil de realizat (mind you, am zis 'aproape', ar fi tembel din start sa-mi doresc sa salvez balenele) iar cand vad ca n-a iesit sa pot spune impacat (cu ura, in barba, ca Baiazid parca.. in scrisorica) "Pula mea! Am incercat!".
Si cum moderat n-am fost niciodata, sa zic ca ma pot strecura cumva pe mijlocul spectrului ... pula mea, iaca asa o lista.

1. Get a raise :-)
2. Sa ma dau cu placa.
3. Sa merg la patinoar (suna simplu, da la gradul avansat de sedentarism in care se afla toata gloata mea de cunoscuti.. this borders the impossible)
4. Sa recitesc Spuma zilelor si sa citesc Ghidul autostopistului galatic finally.
5. Sa fac sex pe balcon, in mare si in masina (the 'while driving type' :P).
6. Sa merg la KOE in primavara.
7. Sa termin scoala de motor si sa-mi iau permisu din prima.
8. Sa-mi iau motor.
9. Sa nu mor cu motorul. Macar anu asta.
10. Sa fac lvl55 cu shamanu si 80 fie cu el, fie cu DKu.. depending on how fun it is to play.
11. Sa-mi mai fac un card de credit. Like I said earlier.. its just too fun.
12. Sa-mi pun folii, jante, autocolante negre, downpipe, NOS si under-car lights. Sau sa-mi schimb masina alltogether :))
13. Sa joc magic in continuare.
14. Sa ma plimb cu speedsteru vara.
15. Sa-mi iau grupa la legale.
16. Sa joc baschet in Tei la vara.
17. Do NOT get involved ;)
18. Sa traversez Alpii cu masina.
19. Sa ma ingras - targetul ar fi un 75-78kg.
20. Sa fac bani si din altceva decat salariu.
21. Sa merg la mare de cel putin 10 ori.
22. Sa merg la Barcelona din nou.
23. Sa vad Kill Bill vol2, Rock'n'Rolla si Boogie.
24. Sa merg in Fagaras cu cortu.
25. Sa primesc flori.
26. Sa-mi pun lentile de contact.
27. Get a tatoo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu