joi, 15 ianuarie 2009

Matilda

I cannot belive it.
Ma dau cu blogu de 2 luni si n-am scris nimic despre Matilda.
Incerc sa schitez..

O stiu pe Matilda de un an si 2 luni. Matilda e momentan rece dar cand vrea se poate incalzi imediat. Matilda suiera. Matilda e foarte rigida. Matilda face presiune destul de jos. Matilda ma asteapta mereu. Matilda a primit incaltari noi dar foarte alunecoase. Matilda era sa ma omoare in repetate randuri. Matilda a fost cu Paul inainte de mine. Matilda l-a batut pe Paul intr-o seara (/grin!). Pepy o iubeste in secret pe Matilda. Matilda are scoici. Din pacate, Matilda are nasul mare. Dar macar il foloseste ca sa respire. Matilda vrea sa mearga in Polonia la primavara. Matilda masoara foarte multe lucuri din jur. Matilda nu-mi da foarte multe informatii. In schimb, Matilda imi da senzatii. Matilda ajunge la 100 in 4.9 secunde. Matilda uraste iarna.

Matilda e fotogenica si uraste sa faca baie.


Matilda adora plimbarile lungi pe beton, la apus.


Matilda is so cool! :)

11 comentarii:

  1. Las-o in PULA mea cu 4.9 secunde!!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah...si IN PULA MEA poate mentionezi si tu IN PULA MEA artistii fotografici...CE PULA MEA !!! :D :D :D

    RăspundețiȘtergere
  3. artistii fotografici sunt niste meseriasi

    RăspundețiȘtergere
  4. Ah Pinky, nu-s enervant...sunt ca tine :)
    IN PULA MEA !

    RăspundețiȘtergere
  5. U're nothing but a cheap copycat thats what you are!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Make that "an expensive copycat" and I'll be happy IN PULA MEA!

    RăspundețiȘtergere
  7. pana la faza cu incaltarile aveam impresia ca e vorba despre o pisica... apoi soc si groaza era o impreza

    RăspundețiȘtergere
  8. and who are YOU, who are so wise in the ways of science? :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu am putut sa nu observ ca cea mai apreciata calitate a ta ramane masina.

    RăspundețiȘtergere