sâmbătă, 10 ianuarie 2009

Curvette

... sau altfel zis, sexul vinde as always.

Mda - m-am impiedicat in cel mai ciudat blog posibil.
Curvette
Zic ciudat dar nu e zisul meu... 'ciudat' e un big understatement. Imi e greu sa descriu, asa ca o sa incerc sa zic niste chestii si poate s-o intelege.

1st of all - fact or fiction.
Pula mea, as zice 100% fiction. Imaginea unei curve, oricat de curtezana emancipata s-ar dori ea, CU BLOG, pare mai futurista decat femeia cu 3 tzatze din Total Recall. 1st rule of fight club dar si al curvelor este 'YOU DO NOT TALK ABOUT FIGHT CLUB - SAU DESPRE CURVE'. Mai mult, intentia arhievidenta si enervanta uneori de a canaliza intotdeauna focusul asupra indeletnicirii cu cea mai veche meserie din lume, numai din strafundul acesteia putindu-se emite judecati plate cu iz de valoare.. din nou - nu convinge. Adica ok, sunt curva, sunt boema, nu am inhibitii, rationez, debitez, am si blog unde ma manifest etc dar nu ies din casa cu un tricou stantzat cu "slap the hooker -->". Si de ce pula mea atatea citate docte in franceza?

2nd of all - the audience.
Forumul revistei Click este mic puradel. Peste 60 (20 ORI TREI IN PULA MEA!!!) de commenturi la fiecare post. Post care ok - nu este banal, merita niste commenturi acolo. Dar discrepanta intre stilul postului (ok, l-am porcait la primu punct dar omu - pt ca nu-mi e clar daca e tip sau tipa - chiar scrie OK, motiv pt care il si citesc) si comentarii este orbitoare.
Defapt - daca ma gandesc mai bine, e discrepanta doar la prima vedere. Sistemul format din "eu entitatea hymerica postez, voi muritorilor adulati-ma" si "muritorii care o aduleaza" functioneaza perfect.
60% din commenturi sunt de la anonimul Mitica la modul "vai cata dreptate ai, si eu aseara ma gandeam fix la asta, dar in alte cuvinte si fara sa le scriu! te pup si te citesc!!111oneoneeleven! XoXoXo"
30% sunt un soi de hi5 mai elevat... copycats ai sexului opus de genul 'UnDomElegant' sau 'Misteriosul69' (numele sunt fictive, va prindeti voi daca aveti rabdare sa cititi acolo) care incearca sa-si arcuiasca intelectul peste posibilitati dar eventually ajung sa se exprime in litere in loc de cuvinte si 'puncte-puncte' in loc de idei reale.. de exemplu:

"din pacate, in general, costa… sunt tot mai putini oamenii care iubesc fara sa puna conditii. si poate pe buna dreptate; pt ca uneori , sa iubesti neconditionat, poate sa fie atat de “consuming”, ca sa zic asa."

Marsh mah d'aici...

9% sunt complet pacaliti de magarus, convinsi ca Curvette este imaginea contopita a lui George Sand, Madonna si Matta Hari.

1% sunt sortof ok..

Dar CU TOTII accepta sa intre in jocul asta tembel de fictiune.
Ok - am ceva de zis, vreau sa citeasca lumea, hai sa-l ambalez frumos ca sa-l citeasca si mai multa lume, hai sa incit un pic auditoriu, hai sa scrie Pinky un post si despre mine (/smurk) dar pt plansul afara tare (n.a.: for cryin' out loud) .. comunica ceva care este despre altceva decat ceea ce este. Care este. Altfel, toate posturile nu raman decat pe modelul "so here I am, being a hooker, enjoying the nice hooker life and commenting on interesting hooker facts of life, nothing to see here but a hooker, move along people, etc" with a touch of fuckin french.

Nevertheless e de citit.. macar ca si experiment social :)

Un comentariu: