vineri, 2 ianuarie 2009

No title yet

Here's a random thought... oamenii se pot imparti in urmatoarele categorii:
  • oamenii care nu rad.
  • oamenii care zambesc
  • oamenii care rad pentru ca rad altii
  • oamenii care rad cand rad altii
  • oamenii care rad ca sa rada altii
  • oamenii care rad singuri
More on this later... plec la ping-pong.

Asa... back.
Subcategorii si explicatii...
La oamenii care nu rad e usor discutabila treaba... sunt oamenii care nu rad pentru ca sunt tristi (sucks for them, pula mea..); mai sunt oamenii care rad inauntru - si nu ma refer la aia care ghiorhanesc (copyright me :P) ceva printre buze.. ci pur si simplu aia care te privesc cu cea mai serioasa figura posibila in timp ce rad. Inauntru evident. Vorba aia.. sa bem in gura. Si mai sunt cei care nu rad pentru ca nu stiu sa rada. Fie au sechele de genu au ras si ei o data la Bulandra la Malaiele, au guitat la final si toata sala s-a intors spre ei, fie se inneaca daca rad, fie pur si simplu n-au invatat inca sa rada. Cum trebuie. Cu gura :-)

Moving on - oamenii care zambesc. Astia sunt cei mai enervanti. Deobicei sunt gagici. Stiti stilul ala pitziponcesco-diminutival de a face lucrurile? Gentuta roz, tigari subtiri, telefon mic si dragalas, un babuin de plus agatat in luneta, cuvinte de genu "pantofiorashi", "bluzitzuca", "iaurtzel", mers - defapt tzopait cu ambele picioare.. pasii sunt asa de marunti ca pare ca se misca cu ambele picioare deodata ca vrabiile la graunte, etc.. well - this is the profile. Fetele astea zambesc. Nu rad niciodata. Nici macar de ele. Ar mai fi cazul celor care au lucrari dentare 'in-progress' si sunt prea pudici sa-si arate gingiile in public ca vezi doamne e urat si nu da bine. Astora le-as arata mereu poza de mai jos:


Buuun... where was I. Ah yes, complezentarii. Pula mea, ai urasc. Dar ceea ce ma sperie este ca am senzatia ca au si o logica.. un plan bine definit sau o formula dupa care rad. Ceva de genu - daca 50%+1 din oamenii prezenti au ras la cutare lucru, o sa rada si ei. Si ce este SI mai freaky este ca oamenii astia sunt semi-paranormali. Astia nu rad cu lag de genu 2-3s ca sa zica lumea ca sunt prosti si s-au prins tocma la final. Nu nene.. ei STIU deja cati oameni vor rade la gluma care inca nu s-a terminat si navalesc in cascade apocaliptice de ras fix cand trebuie. Da' e usor sa-i dibuiesti. Mai fura startu cateodata... pizda mamii lor de imputiti.. si cu ma-ta care-i posta in cimitir!! :) Nu vorbesc urat de fel - da asta e dintr-un film sau ceva ca aveam io un wave cu chestia asta cand eram mai mic.. il puneam mereu pe 'Delete' in sounds ca sa se mai bucure ai mei cand imi stergeau jocurile.
Iaca si linku.. pula mea, destept google asta.

Si eu rad cand rad altii.. nu pentru ca rad ci pur si simplu cand rad. Sunt anumite persoane care au un ras din asta de parca incepe slujba in biserica si toti credinciosii pleaca capu in smerenie. Numa ca invers, adica nu pleaca nimeni capu si toti incep sa rada. Ei sunt un fel de ground-zero al rasului. Un epicentru de hahaiala. Sunt bestiali ... si de cele mai multe ori sunt grasi. Si da, mie imi plac grasii. Si nici nu blochez intersectia.

Din penultima categorie am intalnit foarte putini.. nu stiu care-i treaba dar sigur e ceva suspect la ei. Altruisti nu par a fi... nici n-au un castig imediat din chestia asta... cred ca sunt ipocriti. O fac din orgoliu mai mult ca sigur. Se simt flatati cand rade lumea cu ei.. sau chiar DE ei. Incep un misto, vad ca prinde.. musca bibanu - pe pescareste - si incep sa-i dea blana. De cel mai multe ori dau in ridicol. Like I said - n-am destule exemplare pe care sa pot generaliza. Dar imi miroase a sindromu "dat bani la cersetori in rond la Universitate ca sa te vada fufi de langa si sa iti inchipui ca zice 'ia uite fata ce om cumsecade e asta, ce i-as suge-o' dupa care sa te duci acasa, sa dai o laba, sa fii pe minus cu 2 tigari si 3ron si sa te culci trist". Stiu, e un nume de sindrom destul de lung. Pula mea, acum l-am facut... criticii dreacu.

La ultima categorie sunt doar eu. Si daca va ganditi un pic in pula mea si nu dati repede cu rosii si "ia uite si pe filfizonu asta, se baga numa pe el la categoria marfa!!" .. ati si intelege de ce sunt singur. Pai cum draci sa stiu io cine mai rade singur?? Ca daca sunt cu el inseamna ca nu mai e singur.. si daca e singur - doar n-o sa-mi povesteasca mie dupa "frate am tras o hahaiala azi in masina de mi-au dat lacrimile". Btw - astia care zic "frate ma uitam aseara la badea si m-am cacat pe mine de ras coaieeeee" ma jur ca nici n-au zambit. Ipocartitele naibii..
Deci cum ziceam - daca v-ati suprins vreodata razand singuri.. u're a lucky winner as well :) Cred ca asta e cel mai sincer, mai uman si mai esential ras din viata unui om. Rasul de unu singur. Am si o deductie logica care sa valideze afirmatia asta.. (1) Razi singur ---> (2) Zicala din popor "razi ca prostu singur" ---> (3) Prost, in limbaj cult = 'sarac cu duhul' ---> (4) Fericiti cei saraci cu duhul, ca a lor e imparatia cerurilor. Din (1), (2), (3) si (4) deducem ca cei care rad singuri vor intra in posesia imparatiei cerurilor. Coproprietar deci cu Dumnezeu, baby Jesus si eventual Mahomed daca a comandat Doamne-Doamne shaorma (joke!! vezi poza de mai sus). Si cum zice la carte ca este Doamne-Doamne?? Sincer, uman si esential cum ziceam eu mai sus. Ce coincidenta in pula mea...

Cam atat.
Cum zicea amicu CVasile - 'Smile, and the world smiles with you. Fart - and you stand alone'.
Nb, noobs!

Un comentariu:

  1. Well , ce pot sa zic? Foarte tare aceasta clasificare metastazica psihologca a rasului. ... e pula! E tare si atat. Ce am eu de subliniat sunt cateva lucruri adevarate , la care nu mas fi gandit ever :D

    1. "Sunt bestiali ... si de cele mai multe ori sunt grasi. Si da, mie imi plac grasii." Mersii mullt :D

    2. "Btw - astia care zic "frate ma uitam aseara la badea si m-am cacat pe mine de ras coaieeeee" ma jur ca nici n-au zambit. Ipocartitele naibii" -- Corect, mai mult rad la scoala cand imi amintesc fazele , de cat pe moment cand incerc sa savurez emisiunea

    3. Ma bucur ca nu sunt singurul care rade singur. Desi , daca ai nefericirea sa ti se intample in public ,uite ce te sfatuiesc eu sa faci sa nu pari penibil : Iti dai seama ca iti vine sa razi , pui mana pe telefon si suni pe cineva repede, ii explici problema ta cu rasul, si incepi sa razi. Pentru momentele in care esti singur undeva , daca esti sigur ca paparazzi nu te spioneaza , poti sa o faci cu incredere.

    BTW - Tocmai am avut o criza de ras cand am vazut poza cu pisica , este geniala :D

    RăspundețiȘtergere