marți, 3 noiembrie 2009

Paine si circ. In traducere libera - bani si pula

Frate deci e una vis-a-vis care se cearta cu iubitu sau ceva..
Ai tot explica ca "nu ne vedem azi! Intelege!" si ca "Nu are sens sa-mi toci creierii" si dupa toate astea, dupa 2-3 inchideri de telefon in nas, raspuns din nou la mojicu insistent, etc, urmeaza apelul la prietena de barfa.. "Da i-am ziiis! Daaa! I-am zis ca nu ne vedeeeem! Daaa fata! Si nu nimic..".
Bou a sunat-o iar chiar cand a coborat din metrou la Romana si am mai prins o frantura piperata.. "Deci nu trebuie sa-mi lasi nici un ban, intelege.."
Smart guy. Daca n-o poate fute gratis in seara asta, poate o avea fata nevoie de bani..
Ei bine asta era un fel de Eliot Ness al femeilor. Nu se fute si pace. Probabil se fute deja cu altu, altfel nu vad femeie sa refuze sex si bani la interval de 5 minute..
Ce lume frate, ce lume.. This metrou stuff is great material :)

3 comentarii:

  1. he he ce tare! nu stiu cat te bucuri tu ca mergi cu metroul, dar eu sigur ma bucur ca ma amuza grozav. in ritmul asta,sigur o sa o devansezi pe MJ cu blogging-ul (which I'm not sure is a good idea, considering you sleeping cozy) :P

    RăspundețiȘtergere
  2. nu imi vine sa cred ca spun asta, imi calc orgoliul in picioare urat de tot acuma, dar imi place ce scrii, imi place cum scrii, esti haios!

    *on topic* poate ca fata e satula in momentul de fata si de bani si de sex ...sau cauta ceva nou ...sau a gasit ceva nou :))

    RăspundețiȘtergere
  3. e ok, orice adevar absolut trece intotdeauna prin 3 etape - negare, combatere si acceptare. Welcome to level 3 :)
    On topic - you can NEVER have too much sugar, sex or money. That's a fact!

    RăspundețiȘtergere