miercuri, 4 noiembrie 2009

Laba lui Andrei

Deci va invit sa fiti si voi deranjati de Tara lui Andrei.
Asa cum am fost si eu deranjat in pauza meciului Unirea - Rangers. Eram si trist ca nu bagase Unirea gol si la pauza, in loc sa-mi arate o tzatzoasa care se freaca de un vibrator imens si dupa ce-l baga in gura sopteste lasciv "ai vrea sa ti-o sug tie?? Cumpara noul Ariel cu gust de pula!" (da, asta e perceptia mea despre evolutia advertising-ului in viitor, dat fiind ca titlul de prima pagina de azi din Libertatea era nici mai mult nici mai putin "Ma batea cu penisul peste gura").

Asa deci, sunt nervos si a inceput meciu.. sa revin scurt la tara lui Andrei.
In primu rand cine sloboz e Andrei si cum pula mea a ajuns Romania tara lui? Ce pula mea zice Stefan!? Nu e coaie a ta, nici a mea, ci a lu urmasii urmasilor. Iar statistic, pe masura ce discutam de rude de grad mai mare ca 2 (e.g.: nepoti, stra-nepoti, etc), sansa existentei lor in viitor tinde catre 0. De ce? Pentru ca sunt sanse mici ca tot neamu tau sa procreeze de acu si in veci vecilor amin.
Deci Stafan a vrut defapt sa zica ca Moldova nu a nimanui!
Bine ca vine bolnavu asta de Lupus in prim-time si zice ca e a lui.. marsh la cacat mah!

Ce inteleg de pe site? Numa cacaturi.. tara lui Andrei e compusa din copaci si volunatari. Tipc romanesc. Cine cacat mai MUNCESTE in tara asta? Toti tree-huggerii onanisti stau si fac laba voluntar si tara se duce pe pula.
Si colac peste (era sa zic pula) pupaza - mai e si sponsorizata de Petrom. Acest bastion ECO care vinde ciorapi licra cu aroma de levantica. Ah, nu? Nu asta vinde? Nu-i ca o fantana? Comercializeaza cel mai raspandit si nociv facot de poluare? Benzina!! Noooo! Say it ain't so!! And the Oscars are also political? GET OUTTA HERE!! STELLAAAAAAAA !!!

Io vreau sa mor in fum de tigara, sa arunc hartii pe jos, sa ma pis in lift si sa poluez cu Matilda tot universu.
Razi, manca-mi-ai pula, Andrei!

4 comentarii:

  1. fix la asta ma gandeam si eu cand am vazut reclama aia...de unde pana unde naiba tara lu' andrei...si cine-i andrei? infiorator :))

    RăspundețiȘtergere
  2. dupa o replica primita aseara de la iubitata ta, tot pe blog, am picat pe ganduri, si datorita acestor ganduri, acum, cand imi vine sa te contrazic doar de dragu de a te contrazice, nu o sa o fac. Si sti de ce? pt ca "a contrazice de dragul de a contrazice" a devenit comun, a devenit un fel de " a fi de acord " asa cum sunt acesti "consumatori" de bloguri care comenteaza fara sa comenteze defapt, pt ca ei sunt de acord si iti comunica asta tie si tuturor cititorilor tai printr-un "comentariu" scopul esential fiind insa sa apara si numele lor langa o chistie interesanta (sau nu).Diferenta insa ramane pentru ca cel care "contrazice de dragul de a contrazice" trebuie sa incerce si un argument (adevarat sau fals) in multe cazuri sustinut(nu in cazul tau).

    RăspundețiȘtergere
  3. Tara lui Andrei

    Mogul semet cu mari averi,
    Iobag umil, suflet frustrat,
    Asa-i in Tara lui Andrei:
    Primul se-mbuiba in placeri,
    Al doilea - la voluntariat!

    Intoxicare si venin,
    Intocrinare si combat,
    Asa-i in Tara lui Andrei:
    iRealitatea e un chin,
    Antenele sunt de rahat!

    Cat au putut ei au furat,
    Si-au pus in conturi mari averi,
    Asa-i in Tara lui Andrei:
    Acum vor doar voluntariat...
    Ei nu dau bani daca le ceri!

    Pe Internet e verde-n jur,
    Sute de site-uri am deschis,
    Asa-i in Tara lui Andrei:
    Verdele nu-i un verde pur,
    E verde toxic, de Paris!

    de Andrei V. Cucurenciu

    RăspundețiȘtergere
  4. Deci marile tale frustrari sunt 2 posturi TV si 3 moguli? Loosen up, maan..
    Choose washing machines, electric can openers, a big screen TV,... choose life :)

    RăspundețiȘtergere