joi, 5 noiembrie 2009

Joia e ca miercurea. Doar ca mai incolo un pic

Stiti colaceii aia de cauciuc din metrou de care toate lumea se balangane in functie de cum bate vantu in vagon?
Ei bine mi se par tampiti. De ce dracu n-au coborat mai mult bara aia de care atarna colaceii? Nu era mai logic? Si pe langa asta, de ce versiunea 2.0 de colacei mai si gliseaza pe bara? Care a fost maretu inginer care s-a gandit ca punctul de stabilitate al calatorului sa fie mobil si alunecos. Cam strica toata idea de STABIL. Vorba reclamei.. De la socri mici, un stabil! Ca fata noastra nu umbla lelea!
Ma trezesc aznoapte singur.. Ma uit stanga, no Mij, ma uit dreapta, no Mij..
Gandesc eu cu neuronii adormiti.. Sigur citeste, ca nebuna la ora 4 dimineata!
Ma duc in living, Miju pe canapea, chircit, incolacit, jumatate pe jos..
- Ce faci fata aci?
- Pai am venit sa ma culc si tu dormeai de-a latu si n-ai vrut sa te dai..
- Cum n-am vrut??
- Pai te-am rugat si ai zis.. Nu.
Nu m-am mai simtit atat de naspa in a long while.. Se pare deci ca dorm ca porcu. Si mai sunt si necooperant in somn.
Imi cer oficial scuze pe aceasta cale si promit o omleta a la Pinky in viitorul apropiat(din aia cu ce-ti place tie...:P)

3 comentarii:

  1. hahahahhahahaha, si tu ai crezut?!?!?!?!?

    RăspundețiȘtergere
  2. imi si imaginez dialogul :

    -Pinky , date si tu mai incolo te rog eu frumos , ca nam loc sa dorm , si mai dami si mie te rog frumos macar un colt din patura aia!
    -Nu!

    RăspundețiȘtergere