vineri, 27 noiembrie 2009

Basescu - noul sport national

Incredibil frate cata ura organica s-a abatut brusc peste nea Base.
Eu nu-l simpatizez. Nu intr-un mod fanatic cel putin. Imi e oarecum paralel.
Pe de alta parte, pe mine tata m-a dus in brate in 91 in Piata Universitatii cu doo zile inainte sa vina minerii, si am scandat acolo cand de abia stiam sa vorbesc "Mai bine huligan, decat activist/Mai bine golan, decat securist/Mai bine mort, decat comunist" asa ca imi este imposibil sa votez cu orice chestie care respira acelasi aer cu Iliescu, care a multumit din suflet minerilor.
Eu n-am mostenit ura pentru securitate, comunism, Ceausescu, Moscova, etc..
Mi s-a format pe baza experientelor traite, iar asta cu minerii e singura pe care am retinut-o in ultimii 20 de ani.

Plus ca.., eu sunt un adept al exprimarii prin imagine, al puterii cuvintelor si al dictoanelor, al marketingului, al brandului, al concentrarii sensului intr-un cuvant, al alias-urilor, whatever.. Iaca deci repartizarea poreclelor pe iesicherul politic.

PDL:
- Blonda (Udrea)
- Buldogu (Blaga)
- Marinaru (Base)
- Regele bordurilor (Videanu)

PSD:
- Poponel (Nastase)
- Bunicuta (Iliescu)
- Prostanacu (Geoana)
- 4-clase (Vanghelie)

Pula mea, as fute o blonda, bulodgul ar fi cainele meu de paza, marinarul m-ar ghida pe mari si regele (fie si el al bordurilor) e totusi rege.
Nu as vrea sa ma futa un libidinos in cur, sa ma pazeasca o bunica, sa ma conduca un prostanac si sa trag invataminte de la 4-clase.

Si a pocnit un copil. Si cica orice barbat adevarat ar trebui sa poata spuna "eu n-am lovit niciodata un copil". Ei zau?! Eu am 20 de ani si am deja 2 plozi pocniti la activ. Unu la stop care incerca sa-mi spele geamu, i-am ars o portiera in piept. Altu la teatru, facea misto de o piesa foarte misto, l-am batut la pauza.
Bine ca pe Michael care futea copii, toata lumea-l plange, iar amaratu asta chel a pocnit un aurolac si gata, e pasibil de genocid.
Pula mea, when he's old enough to talk back, he's old enough to get fucked up.
Traiasca Base, molestatoru de infanti!

Bernie Mac ar fi fost mandru de Base.
Dati pe la minutu 2:30 :) Enjoy!

Un comentariu:

  1. Dood, ai caftit un pusti pentru o piesa de teatru? Prevad o noua era in violenta fata de copii:

    - Sa-ti caftesti pustiul pentru ca nu si-a aruncat pachetul de tigari in tomberonul special pentru hartii;
    - Sa-ti caftesti copilul pentru ca nu i-a zis "sarumana" lu' tanti de la chiosc, cand l-ai trimis dupa bere;
    - Sa-l caftesti pentru ca l-a discriminat pe colegul ala efeminat, din a doua banca.

    RăspundețiȘtergere