joi, 17 septembrie 2009

Captain's log

Frate deci n-am mai dormit si eu ca omu de o caruta de vreme.
Vineri m-am serbat. Implinit-am 26 de primaveri, veri, ierni, toamne, doamne, femei, chiloti, etc.. Am baut cola si cappy de caise, am ras si debitat varii chestii pana la 2 noaptea. Dupa care l-am baut. Adica m-am culcat.
Sambata - dupa un somn mega profund - trezirea la 2. Obosit toata ziua. Am tras pe dreapta pe la 12 si ceva. Duminica la 6 trezirea. La 7 trebuia sa fiu la birou. Mutam catrafusele dintr-o locatie in alta si trebuia sa dau cu suptsemnatu ca cica am fost acolo, totu functioneaza conform planului maret si alte prostii.. Evident totu mergea ca o pula. Am stat 2 ore si m-a lasat sefu sa plec acasa ca cica "nu mai avem ce face". Pula mea.. imi sarise deja somnu. M-am jucat pana la pranz dupa care am zis sa fac si io ceva romanticos.
Fusai deci la Carrie4. Cum adica ce e aia Carrie4? Pai uite - fie e un film de groaza, fie e pronuntia cuvantului "Carrefour" efectuata de un englezoi dubios ce se afla cu mine la coada. La Carrie4. Alegeti voi. Romantic zic. Am luat icre negre, anchois, somon, masline verzi, scoici in sos de unt si usturoi si am venit ca oaia cu trei miei (fentare dibace a cacofoniei) cu lapte-n brau si tzatza-n uger (sau cum mama dracu era..) acasa la iubita scumpa adorabila printesa liliputanilor a mea. Pe numele ei, Mihaela.
Cand colo, ce sa vezi tu neamule - mandra se trezise. Se deplasa dubios prin casa in dispozitia de "futu-i, am dormit 20 de ore si inca mi-e somn" si obviously, n-avea chef de mancare. Well that's just great.
Dupa inca niste zile, am consumat singur marea parte a preparatelor pescaresti. Cu exceptia scoicilor care inca asteapta sa fie servite pe post de afrodisiac intr-o seara. Problema la noi e insa ca idea de afrodisiac este deja afrodisiac si pana sa scoatem scoicile din frigider (si sa-l bagam pe ala in sifonier, vorba cantecului), deja ne alergam spre masina de spalat.. adica pat! I meant pat!! Naa-haa! You said death first!! [Inside joke :P]
Restul saptamanii am facut cumva de am reusit sa ma trezesc fara alarma in jur de ora 7.. motiv pt care la 12 noaptea efectuam o picare la orizontala de toata frumusetea. Pe principiu
- Dad? Are you sleepy?
- No. Why?
[ZzzzzzzzzZzzzzZzzz]

Maine e program scurt la job din nou. Pana la 3.
Asa ca o sa presetez o intarziere si o sa stau doar vreo 3 ore in birou. It's a plan!!
Finally! SLEEEEEP!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu