marți, 18 august 2009

Ziua in care pamantul meu a stat pe loc. Un pic.

Imi scrie sefu azi.
In fine, nu mie, la tot departamentu din care fac (cu mandrie, in caz ca citeste sefu) parte.
Fara mandrie, dar cu multa lene - daca nu citeste.

"Dragii mei, astazi A*** C**** (n.a.: adica eu, dar am cenzurat ca sa nu ma gaseasca fanele disperate care citeste blogu) a implinit un an de cand ne este coleg.
Haideti sa-i multumim pentru efortul depus pana acuma si sa-l felicitam pentru performantele din acest an.
Felicitari si la multi ani!
"

Vorba lu penibilu ala de scrie carti de copii si le vinde la preturi de adulti.. langa biroul meu am stat si am plans. In interior si doar cateva minute.
Anyway, miscat oarecum de gestul omagios, am stat si am pus pe hartie (electronica, ca asa-i amu la moda, maica(L)!) performantele, realizarile, succesurile si reusitele din acest an.

Poi sa vedem...
- am incheiat o relatie di quattro diamanto veri CAAADOOO; adica de 4 ani si ceva, in romana
- am luat o pauza in care am baut, am fumat si am facut sex (cu femei!!!!111oneoneeleven)
- am inceput o relatie bestialomirobolanta (v-ati prins! eu intr-o relatie nu beau, nu fumez si sub nici o forma nu fac sex! vreti sa fiti prietenele mele?)
- am schimbat animalul de casa; de la caine alb am trecut la pisica neagra;
- mi-am relocat resedinta de doua ori, pe traseul Dristor - Tei - Unirii
- am facut sex pe balcon
- am promovat la job
- am pimpuit-o pe Matilda si mai mult (which reminds me.. n-am mai zis nimic de saraca fata..)
- am invatat sa joc Scrabble (ocazional mai si castig)
- mi-am facut analize de sange si ecografie - sunt bine, thanks for asking
- am cunoscut oameni noi; dar si vechi
- mi-am pus lentile de contact; daca imi fac si dintii am fost 'amenintat' ca nu mai ies pe strada fara insotito(a)r(e)
- m-am reapucat de WoW (76 momentan..)
- am schimbat tigarile - de la Kent8, la FilterPlus
- mi-am reparat stomacul
- mi-am incheiat pe cale naturala primul credit (adica fara lichidare anticipata)
- m-am dus la psiholog

Deci cum pula mea sa nu ma felicit?!
Deci felicitari eu!!! Si la multi ani tot eu!!!
Adica mie.

3 comentarii:

  1. La mai mare, A.C, aka Pinky!
    Ti-a venit si tie randul la felicitari si urari de bine!
    Hai ca-i bineeee! Zic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari stimabile, e frumos totul! :) la mai mare, cum s-ar spune )))

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu am incheiat acum o luna o relatie tot de 4 ani..si tot CADOOO, s-au dus pe apa sambetei multi nervi de-ai mei. barbatii mi se pare ok sa se schimbe, dar la Kent8, nu renunt!

    RăspundețiȘtergere