marți, 11 august 2009

Cronica de film

Frate deci ce tampenie de film am vazut asara.. ZOMG!
Ai zice The Proposal si dupa cum se poate vedea, are o mega gica popularitate.. 7.2 din 11k de voturi este un imens overjudgement.

A plouat cu clisee si cu aberatii inventate doar pentru a sustine idea deja banalizata a comediilor romantice. Idea fiind - si un cimpanzeu ar intelege-o - "sa iubesti e bine". Cand tocmai asta e tot schepsisu la filmele astea.. forma sa fie de asa natura incat sa-ti dez-banalizeze mesajul.. But oh well? Sandra Bottox' gotta make a livin'!

So then - o sefa bitchy, nesuferita si antisociala in persoana ei Sandra Bullock (intruchiparea bunatatii, a dragalaseniei, a spiritului familist - so, 1st wrong pick) urmeaza sa fie - check this out - DEPORTATA din US pentru ca i-a expirat visa (ea fiind cetateanca canadiana). Asa ca, intr-un moment de maxima dibacie neuronala, se gandeste sa se marite fantomatic cu asistentul ei (un fel de 'secretar', dar cuvantul asta nu exista pentru ca doar femeile pot fi secretare! Buhaha!), o bunaciune de baiat, in persoana lui "Bunaciune de baiat care mai apare prin filme dar al carui nume nu-l stiu pentru ca toti sunt o apa si un pamant in filmele astea de laba trista".

Zis si facut. Situatia se precipita, cei 2 infractori undercover ajung in Alaska (statul de bastina al unui baiat care arata mai mult a fiu de fermier din Texas decat orice altceva..) la aniversarea de 90 de ani a bunicii. Evident ca in realitate ei nu se suporta, dar de ochii familionului tre' sa para like the happy couple, cateva situatii vag amuzante, niste certuri domestice, o leaca de discursuri din alea "pro-familie", o scena cu baba care efectueaza un ritual de slavire a divinitatii in padure si madam Bullock danseaza pe Get low! .. vine nunta, scorpia se imblanzeste, sufletu i se inmoaie, recunoaste conspiratia satanica, pleaca pentru a fi deportata, baba insceneaza un atac de cord, pana la urma el o cere in casatorie pe bune si gata iar cu deportarea si... cam asta e..

Massive voma!!