luni, 3 august 2009

Mai nou m-am apucat sa scriu o carte / Micile muiste fac bot cu ghiozdanu in spate

Continuiez(word?) seria de posturi cu titluri flamboyante(word again?), doar doar bat recordu de daily clicks. Care nu stiu cat e, deci imi va fi relativ (E=mc^2) greu sa imi dau seama cand il bat. Pe el, recordul. Care este masculinul de la recoarde.

So.. incerc sa scriu ALTCEVA decat a scris Mij pe blog. Cum ea a scris lucrurile normale, perene, daily, cotidiene, dezicuziste (nigga, please! word!) .. nu-mi ramane decat sa aberez duios.

De ce Mij? many people wonder.. Well - pe de-o parte e de la MJ dar cu "i" la mijloc. Pe de alta parte (dar nu pe partea cuibului) ea e subtirica la mijloc. Sau defapt mijlocul ei pare subtire in comparatie cu diametrul bustului. V-am zis, E=mc^2. Pentru ca nu suporta egzpresia mostenita de la Ema cu "men". Se simta chipurile non-feminina. Girly pantsy stuff.. Which reminds me. ALL HAIL THE GIANT PANTSIES!!!! THE FOOOSSAAAAAAAAA!! Cum zicea leprico-babuinu ala din Madagascar.. Ah, si pt ca eu sunt alintat "Putza". Thank your father kids.. THANKS DAAAD!! :P

La Mitocanu servirea a devenit complet ne-mitocaneasca. De doua ori mancaram acolo si de DOO ori mancarea s-a prezentat in mai putin de 15 minute. In plus, a aparut o spelunca langa Ovidiu, pe numele ei de fata Sasha, specializata in peste, caini si ospatari simpatici. Nu, n-am mancat caine, dar erau niste caini haiosi prin zona. Chestie care imi aduce aminte de "reprezint zona zoster / si te fut la creieri!".

N-am mai ascultat Parazitii de foarte multa vreme. E si normal. Am player-ul portabil numit Mij-player in casa. O data la 5 minute - tzop un "ai avea ceva impotriva sa..?". Si asa mi so bagat mie Leana Cosanzeana pe sub piele.. asta ca sa eliminam dubiile despre arta seductiei feminine. You basically gotta look good, talk dirty and have big tits. That's it. Oh - and bring food. Let's not forget that.

Azi am facut primul test de sarcina. In fine.. cand zic "am", ma refer la faptul ca am fost si eu prezent spiritual in toata treaba.. :P E o poveste lunga, ce contine antibiotice, sex, urechi imflamate, mai multe antibiotice, Postinor, anticonceptionale si inca o data sex. "Da' nu pe gura / Pe partea opusa!". Aaaaaaanyway.. aplauze, rasete, cortina, tobe, suspans, emotii, inca niste tobe.. NEGATIV! Yipeeee!! Sau cum zice Bruce Willis sec si lipsit de emfaza "Yipeekayee motherfuckers!". Sau in varianta de pe wikipedia:
Yippee ki-ay, motherfucker!
see Bruce Willis, to be used when confronted with terrorists in either a plane, or hostage office building situation...
when having just blown some terrorist fecker up, in a moment of 'cool' boastfullness that follows, and said to noone in paticular since your combatting the terrorist world alone... "Yippee ki-ay, motherfucker!"

Imi place cum suna "boastfullness".. its so boastfull. Ness.

Am vizionat si un concert Nightlosers.
M-am deprimat. Niste mega artisti, niste hyper profesionisti in alte jazzo-bluzului, baieti ardeleni care fac muzica din '94, plimbati pe la festivaluri in Washington, Ospel, Oslo si Londra, interpreti (a se diferentia de cover artists si copy-cats) ireprosabili la vioara, chitara, harmonica, tobe, bass, clape.. cu caine si cu pisica, cu purcel si catel, pusi cot la cot cu Elvis Romano, o relicva elvisprislica de toata jena.. Si colac peste pupaza - niste bluesmen autentici + una bucata tigan coclit, prezenti la un festival de folk. Land of choice, ce pula mea!

Azi fuse prima noapte de servici, ultima noapte de concediu. Defapt nu azi, ieri. Vorba lu Eminescu, "totusi este trist in lume, bagamiaspula!" (ultima parte a iesit la cenzura tho'..)

Ma duc sa fumez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu