luni, 1 februarie 2010

Epifanic

Nu stiu daca exista cuvantul asta, dar eu cand ma gandesc cum leaga MJ smotoceii prin casa de crapa matza jucandu-se cu ei parca imi vine sa fiu o leaca epifanic.
Asa.. pe principiu:
- Da-mi si mie niste epifanie.
- De cat sa fie?
- De treijdamii.

Ultimele 3 zile (defapt 4 daca numaram si joi noaptea; nu ca am avea de ce s-o numaram, ca doar am zis zile, nu nopti. Si btw - gasisem pe undeva un quote foarte haios din Woody Allen.. ceva de genu "why are my days numbered? shouldn't they be lettered?". ma rog - subtil. literele se termina eventually.. numerele nu. N-ati inteles. Boilor! - si boaielor.)

Ce ziceam? Ah da. Ultimele 3 zile si 4 nopti au fost cat se poate de epifanice. Un fel de "I'm a million different people from one day to the next". N-am mai trecut de mult prin atatea stari extreme, decizii, rasturnari de situatie si de pozitie, nod in gat, nod in piept, nod in .. umm. Da - deci multe stari.
Momentul concluziilor acum.

1) Nu-mi mai place blogul asta. Defapt nu-mi mai place de mine care scrie pe blogul asta. Poate o sa-mi placa mai mult de mine scriind pe alt blog. Sau o sa-mi placa de altcineva devenit mine scriind pe acelasi blog devenit alt blog. Sau de mine devenit altcineva pe alt blog asemanator cu asta. Confused yet?
Nu-mi place pentru ca cititorii s-au defectat; sau i-am defectat; (cum fratilor sa votati CNA-ul: gardienii bunelor moravuri ??? cum?!). Nu-mi place pentru ca incerc sa scriu din amintiri. Nu mai sunt eu pe blog. Nu mai e copilu plin de refulari si de ego exacerbat de acum un an. Nu mai e sictirul ala care invecina tembelismul. Nu mai e obsesiv compulsivul profanitatilor si limbajului deocheat (cum o domnisoara, cititoare a acestui blog, a observat acu ceva vreme). Nu mai e blogul despre nimic, cum nici eu nu mai sunt despre nimic.
Asadar mi-am propus ca, exceptand intamplarile out-of-the-ordinary, sa nu mai poluez atmosfera cu "azi Pinky s-a dat jos din pat, s-a scarpinat la pula, a baut o cafea, s-a gandit ca denumirea "cafea instant" nu e chiar buna pentru ca a mestecat 1 minut pana s-a dizolvat, si a plecat la munca".

2) Nu, nimic nu s-a intamplat cu MJ. Suntem mai bine ca oricand. Bizar, dar da.. si totul de la un zambet, o cafea la IDM si un Raiffeisen. Deci voi astea care ma adulati si nu stiti cum sa faceti sa ma rugati sa o punem de un copil, doi.. still on hold. QQ. Cry me a river, Justin! (pt MJ: iti explic acasa ce-i QQ :P)

3) Mai putina inertie, mai multa energie cinetica. Si nu, nu din punct de vedere sexual. Cred ca am avut o iarna foarte foarte amortita si foarte vizuinica. Again - nu din punct de vedere sexual.

4) Change job. Am fost la un interviu la niste unii, mi-au dat aceiasi bani ca acisilea. Am dat cu pass. Vagi urme de regret, cauzate de "Mondays in Pipera". Hopefully o sa treaca :P
Mi-am mai alungit urechile ici colo.. e de bine. Corporatismul trebuie sa dispara rapid..

5) More blogging.

6) Ah, si da. I'm perfect. Uitasem. Asta e concluzia generala care reiese cam din orice fac.

Gata, promit. Ultimu post aberant si egocentrist.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu