luni, 1 februarie 2010

Blocul meu, taram de vis

Se pare ca administratia blocului mi-a venit de hac.
They're on to my every move. Asa ca au postat chestia asta in lift.



Targetarea este cat se poate de clara.
Eu:
- fumez in lift
- pentru ca fumez, mai arunc ocazional ciolofanu de la Marlboro Filter Plus pe jos. Bine.. eu incerc sa-l dau cotit printre lift si perete ca sa se duca in putzu gandirii sub lift, dar nu-mi iese chiar mereu. Asa sunt eu. Fac gunoi. Si? Deal with it!
- ce-i drept am rupt o data un anunt de la administrator.. ceva cu contoarele de apa necitite parca. Nu stiu care a fost idea.. cred ca am avut un Clint Eastwood moment in lift.. "So you wanna put up signs in the elevator about apometers(n.a.: traducere abrupta), do you? Well do YA, PUNK???".
- eu NU ma uit in urma. Doar daca sunt cu MJ si ma inunda cavalerismu, ai deschid usa, dupa care raman fixat in fundu ei (cu privirea adica). Ia mai faceti dracu miscare si luati-o pe scari. Paraliticilor!
- la ultima nu ma incadrez DAR e un caz foarte evident de specificatii functionale incomplete. Basically eu daca as fi un scuipator cat de cat inteligent, as intelege ca pot scuipa in continuare, cat timp am niste servetele la mine. Nu? Nu-i ca o fantana?

Anyway. And now for the Pinky touch.
Astept raspuns.. can't wait to get home.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu