marți, 9 martie 2010

Larryflintism un pic exacerbat

Deci stateam eu infipt in tridentul calculator - MJ - TV si ma gandeam.
Stai s-o explic p'asta cu tridentul - MJ are niste zile cand .. no, no, stiu la ce va ganditi - deci nu aia. Are ea niste zile cand e foarte studioasa, proiecte, carti, referate, lucrari, teorii, analize, etc. Eh, pe scurt - sta in fotoliu ca bufnitoiu si nu zice nici "Mau!" (decat cand mai vorbeste cu pisica). Eu cumva in laterala ei, la calculator. Si TV-ul in diagonala. Deci tridentul..

Asadeci. Stateam eu cu furca-n cur ("infipt in trident" zis altfel) si vine gen pe TV o reclama. Gen. La absorbante interne OB. Mi se pare foarte netransparent modul in care astia fac reclame. Si nu inteleg de ce trebuie reclama la absorbante interne?! Mai sunt si altele din care sa alegi? Unde-i brand awareness-ul? Unde-i concurenta ce trebuie eliminata? Eu nu stiu decat OB cu diferite variante, arome, grosimi, pufosimi, etc - ce va mai trebuie voua acolo ca sa fiti curate si placut uscate. Dar sa admitem prin absurd ca vor sa faca un hostile takeover al sub-marketului de absorbante externe. Sa convinga fetele care nu suporta batzu si stau cu batista pliata in 3 intre picioare. SA ZICEM..

Dar de ce asa voalat? De parca reclama e la balsam de par... Textul mi se pare un exemplu de manual in advertising. La categoria "Asa nu".
Adica, ok. STIM la ce faceti reclama. Stim UNDE se baga. Stim DE CE se baga. De ce trebuie sa fie o "introducere gentila si plina de prospetime in corpul tau". E vata tasata, bagata in vagin cateva zile o data pe luna. De ce atata pudoare si tabu? Avem CNA, ok. Dar clipul transpira atat de multa falsa pudoare, pretiozitate si spirit din ala de copii de 9 ani care se alearga prin toaleta sa se stropeasca cu seringa incat.. incat e de cacat.

Eu as face reclama la OB doar o poza statica de genul.



Creatie proprie. Astept telefon de la Naumovici.

Ah. Si ar mai fi varianta asta, pentru cele mai putin educate dintre voi.

4 comentarii: