joi, 8 octombrie 2009

What is with this hoky poky crap.. ?!

N-am vrut sa raspund la postul lui MJ initial.
N-am vrut pentru ca mi s-a parut ca oricum e un "Who loves kitty??" type of post..
Dar am avut ieri un moment "TOATE NEVESTELE SE CRED FEMEI PERVERSE SI-SI FLUTURA SUNCA-N VANT", reprezentat in poza de mai jos.

Deci frate (adica 'frate MJ!'), nu poti scrie/da sfaturi la lumea larga (care dupa cum stim, e preponderent urata si in de obicei arata ca... in poza de mai jos) doar pentru ca tu esti misto si - INCREDIBIL - ti-ai acceptat destul de repede mistocenia. Induci lumea in eroare.

Adica pana mea - e ca si cum eu as scrie pe forumul posesorilor de Logan despre cat de tare e defapt Loganul, si ca si el are suflet, si ca e bun totusi sa cari niste cartofi de la piata si ocazional te si poti fute in el daca fata e destul de beata. Sau de la sat (vezi postu anterior :P). Si ca e OK sa-ti accepti Loganul asa cum e, ca deh - e loc sub soare pentru toate masinile.
Nu merge nene. Tu daca iti pui rochie si palarie pe cap, poti sa fii in cel mai deziluzionant moment al vietii tale, la apogeul lipsei de incredere in sine si sa ai in paralel si cadere de calciu si tot intoarce lumea capu dupa tine.
Altcineva - gen vezi poza de mai jos - poa sa-si puna in cap pene de indian si sa danseze cha-cha la McDonalds in fata si lumea tot o sa fuga.
Intelegi mataluta?
Viata nu e dreapta. Unele sunt urate si lumea asta se duce dracu pentru ca ele invata de la idealisti ca tine, ca defapt NU sunt urate. Si in prostia lor pe loc repaoooos si in uratenia lor se ascunde defapt Ileana Cosanzeana. Well news flash! Nu se ascunde nimic.
E exact ca la Chris Rock faza aia cu white kids and black kids and becoming whatever they want. Unii pot, altii nu. Fact of life.
Cand s-a varsat oala cu egalitate peste lume, s-a varsat - ghici cum - inegal. Ca asa-i in tenis.

Si finally - poza de mai jos de care ziceam mai sus ca ar fi mai jos.
Este deci jos. Jos textila!

Intelegeti ce vreau sa spun?
Me go puke now.

5 comentarii:

  1. Well, news flash: I wasn't that pretty a few years ago.

    Basically, am avut noroc amandoi ca ne-am intalnit acum :)) You've seen pictures, so :D...pot sa empatizez cu ele...

    RăspundețiȘtergere
  2. nu ajuta pe ala care ale logan sa ii spui ce masina proasta are , cat e de urata si cat de prost a fost ca nu a facut un efort mai mare sa isi ia una mai misto pt ca o sa il jignesti din primele 2 cuvinte si restu o sa le trateze ca pe rautati fara sa le ia in sema.Gandeste pozitiv.... iar.....

    RăspundețiȘtergere