miercuri, 14 octombrie 2009

Deci da!

Fusai manca-mi-as palaria la scoala din vihicole pi doo roti!
Tulai domni ce facatura si motociclontu asta!
Apoi sa va istorischesc..
Ponctual din firi, ajunsai la super timp. Adica mai devreme. Facui copii di bolentin si di "Beu" (adicatelea carevasazica permisu de categoria Beu) la o copirarie (magazin de vinde cd-uri, prezervative, tigari si copii; copii xerox that is).
Sunai pi mocofan. Alo, mocofane, is io, ala de vorbiram ieri, pula mea.. am venit mai devreme. Cica - Ah! Super bine! Hai incoa!
Unde e incoa? Zic. Aci la poligon, o iei pi la bariera. Da ai bre grija ca e poligon si iaste multi neaveniti acilea. Catinel, ma intelegi?
Da sefu! Se poate?! Doar masina mea e facuta de mers catinel, fute-ti-ar norocu mancatorii de praz cu masline verzi!!
Incetishel deci am purces. Gropi, groape, gropane, gropanoaie... si stop. Am ajuns. Multi jaloane, multi birotori (oamenii care merg pe doua roti), toti morti de frig. Ies de la caldurica Matildei, buna ziua, buna ziua, Ales is. Am venit! Am asteptat cateva secunde trambite si un cor de ingeri care sa faca un "Ooooo Oooooooooo Ooo" in fundal da n-am auzit decat greieri.
Continuam.. cica e bine ca am venit mai repede ca mai stau si ei la o vorba cu cineva pe frigu asta. No pai fututi cristosii si pastele matii. Asta sunt eu? Entertainer de instructor moto? Bineeee.. aprindem un tutun morometic, ne incalzim gurile, mai o glumita, mai ceva misogin despre birotoare (femeile de pe motoare; aparent caterinca si discriminarea s-a transferat intact si la motoare; femeile is bune doar in pat si in parc, si numai pe picioarele lor. NU PE ROTI!! Asa zice vocea poporului cel putin..)/
Temperatura corpului meu astral scadea pe masura ce pipam din tigareta. S-a facut semi noapte. Cica sefu "Baah! Ia-o paia(n.a.: un enduro dragut) si pe asta(io) si bagati mare).
Io timid in gand - Poi nu ma echipez, trai-ti-ar neamu de babuini!?
Ala incepe sa vorbeasca ca Badea cand a baut prea multe cafele. Ambreiaj, pozitii, ghidon, ai grija, nu frana cu fata, doar cu spatele, dar nici cu spatele, nu accelera, nu te caca in sus, nu te bashi in lateral, nu fa laba pe motor ca patezi pielea de pe sea, centru de greutate e aici, NU AICI!, etc.. Nu inteleg mai nimic.
Se urca pe motor. Isi muta posterioru spre coada motoretei si ma invita ca un pedofil ordinar, in cea mai cracanata pozitie evah. Hai! Urca!
Pula mea. Am ajuns pana aici, n-o sa ma sperii de o pula paroasa ascunsa sub niste blugi. Inghit (saliva) si ma urc. Cica - hai, a 1a, usor ridici ambreiaju, usor accelerezi, usor te pui in miscare. Mai intuiesc eu un "usor te fut pe la spate", dar probabil omu s-a cenzurat.
Plecam, dam doua ture in doi ca porumbeii, dupa care debarcheaza. Cica hai - pune echipamentu si baga ture. Schimbari de treapta, frane, curbe, intelegi tu. Zic merci ca sunt inca virgin dpdv anal si ma conformez (MJ, sa te futiceasca cainii daca comentezi ceva aici! :P).
Pun platosele pe mine. Si casca. Se face brusc caldut. Mui bien, zic..
Bag mare, ma invart ca terminta 50 de minute p'acolo. Trece timpu ca varsta lu Fat Frumos cand era pe endorfine si growth hormones (adica la inceputu basmului).
Plec. Raman cu un zambet tamp pe fata care inca nu mi-a disparut.
Ma urc in masina. Iau Nestea si tigari si ajung acasa.

Motor is TEH SEEX!!!!!!!!!

4 comentarii:

  1. Ziua buna!
    Desi cam rea de fapt.. Ma bag si eu in discutie pentru ca mi-a placut ce am citit si am o experienta cu motoarele(kinky). La fel mi s-a nazarit sa fac scoala, acum, repede. Asa ca am plecat la acelasi poligon si m-am dat cu motoru vreo ora de testare. Misto, mi-a si scapat o data de sub mine :D dar o las pentru anu' viitor, cand n-o sa mai fiu constransa de vreme. Succese in continuare!
    Bianca

    RăspundețiȘtergere
  2. constransA, tu ai citit atnet postul si parerea despre A-uri?!?!?

    RăspundețiȘtergere