joi, 18 iunie 2009

Leapsa mah d'aiceaa!

Leapsa furata(pt ca aparent mie nu-mi da nimeni niciodata nici macar o leapsa amarata) de la lanayba.

SUNT momentan la birou, dar..

AS VREA s-o tai spre casa.

PASTREZ cutii goale de lapte Zuzu.

MI-AS FI DORIT sa nu fi luat leapsa asta. E tembela..

NU IMI PLACE sa port cravata.

MA TEM de Mos Craciun si posibila lui existenta.

AUD voci.

IMI PARE RAU de voi ca sunteti prosti.

IMI PLAC tzâtzele. Si mâtzele.

NU SUNT modest. Like literally..

DANSEZ pe principiu "prost si caraghioz, da' mult!"

NICIODATA nu am fost in stare sa mananc sanatos si regulat.

RAR este o arhiva destul de OK.

PLANG si io ca tot omu, cand trebuie.

NU SUNT INTOTDEAUNA epilat.

NU IMI PLACE DE MINE .. ete pula! imi place de mine mereu!

SUNT CONFUZ dimineata pana beau prima cana de cafea.

AM NEVOIE senzatii tari.

AR TREBUI sa fac ceva frumos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu