joi, 21 mai 2009

Pisicile vomita 2: intoarcerea pisicii care vomita (doi?)

Mi-am luat niste cipici noi.
Dar nu despre asta e vorba.

As vrea sa stiu cine a venit cu idea oglinzilor alea in care iti admiri pantofii?
Care e sensul lor? De ce as vrea sa-mi vad doar picioarele, si dintr-un unghi accesibil doar unei persoane care e lesinata in fata mea?
Eu cred ca a fost inventata de TECC.

Cum ce e TECC??? The Evil Cat Community.
Vorba lu Robin Williams.. Cats are like drag-queens. Pe bune.. cand cambreaza curul si se uita peste umar asa la tine.. foarte malitios si par ca iti spun "who loves kitty??? who loves kitty???".. dupa care vomita elegant la tine in pantofi.
Cred ca oglinzile astea sunt un warning din partea pisicilor.
"Asa va vedem noi pantofii, boilor. Daca nu arata bine, o sa vomitam in ei. So pay attention".

Eu imi evaluez pantofii de sus. Adica daca mie nu-mi place cum arata de sus, desi sunt singurul observator din pozitia asta (bine, cu exceptia unui piggy-back-ride or something), nu-i iau.

Astia i-am luat.

2 comentarii:

  1. i tell you, india has a bomb, pakistan has the bomb, rusia has the bomb...oh yeah! we have many bombs hac! we don't know where they all are...
    ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Yea man bot Jamaica would nevah make an atomic bomb. They may make an atomic bong. When the atomic bomb goes off there's devastaaaation and radiaaaation.. bot when the atomic bong goes off, there's celebraaation! :P

    RăspundețiȘtergere