luni, 11 mai 2009

Jim's life - mici fragmente

Cica campanie noua la Razvan si Dani.
"Pup-o pe Crudu prin sms". Adica cum adica?? Adica de ce nu live? Si cum pupi pe cineva prin sms?? Sunt foarte curios cine vine cu ideile astea...
Astept cu interes promotiile viitoare de gen "Gusta un snitel facut de Vladut prin sms", "Ia-l in brate pe Dani prin sms" si inevitabil - "Trage-o de tzatze pe Crudu prin sms".
Vorba cantecului... Da' baga-mi-as pula, a venit Mircea Radu si m-a dat jos de pe stalp.

[...]

Curse, vum-vum, astea..
M-am dat vineri seara cu un 911 turbo 993.
Matilda 1 - 0 Porsche.
Mwhahhahaha!

[...]

Mi-e pofta de o saorma la Jenin.
Must do that sometimes soon..

[...]

Horoscop: "Tu esti pus(a) sa faci bani. Intr-adevar esti foarte insiprat(a) si stii exact pe ce sa mizezi."
O goody! Intr-adevar, intr-adevar... :)

[...]

Mi-am luat patura albastra.
You gotta fight! For your right! To blaaaaaaanky!!!

[...]

Pipi-ul excesiv a devenit o problema de siguranta nationala?
Prea multe reclame in care oameni obisnuiti cad prada excesului de urina.. drame arzatoare, destine mutilate, tinereti furate, casnicii esuate.. totu din cauza problemelor de vezica.
Give piss a chance! Zic..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu