duminică, 1 martie 2009

Mental block

N-am mai scris si mi s-a facut dor.
Defapt m-am convins ca ar trebui sa scriu pt ca devenise un obicei placut. Si sa scriu direct din varfu capului. Adica from the top of my head. Fara sa tai cuvinte, fara sa revin, sa le aranjez gigea in pagina, sa le mangai, sa le umplu pana plezenesc de sens si glumite de autobaza (elevata). Sa las sa dea mainile cu palmele cu buricele in taste si sa iasa text. Text despre nimic.

Sunt indispus. Consecintele faptului ca sunt indispus sunt
- ascult in mod repetitiv N melodii (N<3)
- sunt excesiv de autoironic si autoacid, dar foarte permisiv cu restu'
- n-am absolut nici un haz, dar cumva ai fac pe toti sa rada
- conduc foarte prudent
- ma imbrac prea colorat
- nu injur

Vai deci urasc! Ma imping de la spate sa scriu ceva si imi ies cuvintele din gura ca magaru din alimentara. Incet. Si cu spatele. I feel like being quiet. Inside and outside. Still, I miss being loud.

Stiu ce sa fac. Dau vina pe cineva si trece. Radu e de vina. Cica imi zice acu vreo cateva zile "bah, nu mai e misto blogu tau; cam de cacat ultimele posturi". Ceapa mamii lui de pistruiat!

There. All better now :)

Mi-e sete. Mi-e sete sa-mi fie sete. Si cand beau, ma innec.
Scrie si in ziar.. cica e de la apa dura.

3 comentarii:

  1. O oarecare tristete in cuvintele tale? Nu da vina pe mediul inconjurator...
    Iar daca vrei sa fi auzit, nu trebuie sa tipi! :P
    Daca nu bei apa ce patesti? :p

    RăspundețiȘtergere
  2. ma imbrac prea colorat

    ce oribil, sper ca ti-a trecut indispozitia

    RăspundețiȘtergere
  3. mda. am revenit la infinite nuante de albastru si gri.

    RăspundețiȘtergere