miercuri, 24 decembrie 2008

shoppings

pula mea, e ciudat... mi-am cumparat o increngatura de lucruri pe care nu apuc sa le folosesc. m-am mutat de o luna in alta chirie care oricum era 10 nivele peste hruba de unde am plecat.. si totusi am dat in boala cumpararii de nimicuri ornamentale. defapt am molipsit-o de la ex.. cosulete, farfurioare, servetele colorate, obiecte care nu au alt uz decat de a sta pe alte obiecte si tot asa.

pula mea, e foarte ciudat... am un dulap de la ikea care ma asteapta in hol sa-l montez de o saptamana aproape. sa ma astepte, da-l dracu, nu mor caii cand vor cainii :P dar tre' sa recunosc ca e un dulap foarte pizdos si foarte negru. chestie care ma duce cu gandu la deko si la cum tot ce e bine e pizdos, tot ce e rau e ca pula... asta e feteleor, ne-ati facut :)

si pula mea - cel mai ciudat este ca din toate lucrurile pe care le-am cumparat, folosesc momentan fix 0. suport de cd-uri - folosit momentan ca holder pt cupele de la curse si un 'nightmare before christmas' action figure... dulap-ul (inca ambalat in carton, pe bucati, ikea style) - cover in caz ca dau peste teroristi cand intru in casa, farfurie lemn - goala, sta pe masa ca alt loc nu i-am gasit, cutii negre de la ikea din trestie neagra - stau pe jos si strang gunoaie, parpalac de la levis pe care am dat un ornitorinc de bani - in cuier, neatins pt ca mi-am dat seama ca e identic cu al unui amic cu care ma vad des, lumanari parfumate - aranjate frumos pe jos, neaprinse yet si lista poate continua.. da' pula mea, nu vrea :P

cred ca e boala fufelor cu cumparaturilor. its the thrill of getting it, then its just another 'throw me away after u're done abusing me' type of object. ciudat... pula mea.

plec la o cafea la IDM... oribil in IDM, i'll get back to you on this.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu