joi, 23 aprilie 2009

Fuck the police + colanti + proaste = my last day

Deci vreau sa incep printr-un deci.. cu care am inceput deja.
Si printr-un nice warm message to the police din Sectorul 2.



Tuva'n gura de idioti, nu-mi mai luati masina pe sus!! NU SUNT LOCURI DE PARCAREA IN TEI, NOAPTEA CAND AJUNG IO ACASA!!!
So here I am, back dintr-un voyage pana in Afumati la remorcari auto.. AGAIN... happily bringing Matilda home.

Buuun.. now that we got THAT outta the way..
Cica am fost sa ma clubbez aseara. In Player. Acceptabil, muzica ok, surprinzator am putut sa ma simt bine fara strop de CnH2n+1OH (alcool, boilor!)

Whats the deal cu colantii la fomei?! Pe vremea mea, colantii aia cu banda verde/rosie fosforescenta pe-o parte erau cel mai cheesy, crappy, yucky item vestimentar posibil. Acu s-a renuntat la dunga, ce-i drept, dar au devenit ZA THING to wear.
Nu-mi plac.. si prin asta vreau sa-mi zic ca imi plac doar pe duduile care au structura corect anatomica a cracilor, pentru asa ceva. In speta curu bombat, solduri mai late, coapse lucrate, gambe lungi.. daca esti anorexica, cu sunci, mica de inaltime, căloaică, sau altfel decat mai sus.. NU ITI STA BINE!!! Wear some jeans, sau o fusta for Pete's sake!
Plus ca nici nu mai e foarte original.. everybody's got one.
Si cum puncta si lepriconu "coaie, bine ca nu ti-ai luat palarie mov.. toata lumea din clubu asta are palarie mov!".

Moving on..

Nu am priza la proaste, orice as face. Extrem de frustrant. I gotta rethink my strategies.. :)
Si reversul e deopotriva frustrant.. alea cu exces de circumvolutiuni ma vrea toate fara sa fac nimic. Iar mie nu-mi plac.
Cum ne zicea amicu Creanga..
" - Da' tu lor?
- Si ele mie!!"

E impotriva bunuli simt..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu